Razendsnelle afhandeling van een dossier door efficiënt samenwerken

Succesverhaal: Efficiënte afhandeling van een spoedaanvraag voor kozijnen

In de praktijk gebeuren er soms situaties waarin snel handelen vereist is. En dat gebeurde laatst weer. We nemen je graag mee.

Aanstelling dezelfde dag geregeld

Onze accountmanager bezocht op 12 mei een nieuwe relatie. Voorheen was deze relatie tevreden met zijn rechtstreekse aanstelling bij Interbank, echter vanwege het feit dat Interbank haar dienstverlening heeft gestaakt, was hij op zoek naar een ander oplossing. Het bleek een constructief gesprek, want dezelfde dag was de aanstelling bij Financium al een feit.

De eerste aanvraag volgde als snel

Op 16 mei, om 11:56 uur, diende de klant zijn eerste aanvraag in. Dit bleek direct een spoedaanvraag. Het bleek dat de klant op maandag 22 mei namelijk al wilde passeren en het benodigde bedrag van € 20.000,- op zijn rekening moest kunnen aantonen voor de aankoop van kozijnen.

Intensief contact

Om deze spoedaanvraag soepel te laten verlopen, hebben we intensief persoonlijk contact gehad met de adviseur. Hij stond stand-by om de offerte snel te laten ondertekenen en de vereiste documenten te verzamelen. Het contract en de documenten werden om 13:30 uur ondertekend en ontvangen van de adviseur, en om 15:23 uur waren ze ter beoordeling bij BNP Paribas.

Om ervoor te zorgen dat we een offerte konden aanbieden van een geldverstrekker (BNP Paribas) die snel kon handelen, hebben we aan onze kant maatregelen genomen. Dit leidde tot een uitbetaling die om 17:23 uur binnenkwam. Omdat we op de hoogte waren van het spoedeisende karakter van het dossier, heeft de acceptant om 19:53 uur de uitbetaalbevestiging naar de TP gestuurd, waar ze natuurlijk reikhalzend naar uitkeken.

Succes samen gevierd

De adviseur en zijn klant waren natuurlijk zeer te spreken over deze succesvolle en snelle uitbetaling . Dit succesverhaal onderstreept de effectiviteit van teamwork en samenwerking tussen verschillende individuen om een spoedaanvraag tijdig af te handelen. De uitbetaling hebben we kunnen vieren met taart die de adviseur van Financium ontving ter ere van zijn eerste uitbetaling.

 

Voorbespreken of even sparren over een dossier

Maak gebruik van de expertise van onze kredietspecialisten. Zij gaan graag met jou in gesprek over de haalbaarheid van het dossier van jouw klant. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9 en 17 uur op:

088 – 828 22 88